Be strong, be fabulous

Tällä hetkellä kaikki ovat dieetillä, Lahden Fitnesskisat lähestyvät ja upeat mimmit ja komeat kollit nousevat kohta isolle lavalle. Toisilla dieetti sujuu kuin tanssi, toiset kärvistelevät ja kärsivät nälkää. Kisajännitys on käsin kosketeltavaa. Toivotan kaikille itsensä (ja kaverin) voittaneille paljon onnea ja tsemppiä tulevaan.

Itse olen ollut viimeisen vuoden kaikkea muuta kuin dieetillä. Paino on noussut tasaiseen tahtiin 10kg vuoden takaisesta. Se on katsokaas se kuuluisa massakausi, heheh. Tällä kertaa haluankin raottaa hieman tämän massaa ja voimaa keräävän daamin ruokapäiväkirjaa. Miten tulla isoksi ja vahvaksi? Se on hyvin yksinkertaista, treenata kovaa ja progressiivisesti ja syödä yli kulutuksen. Uhkailin, että vuoden 2016 tavoite on kisata alle 84 kiloisissa, saa nähdä riittääkö itsekuri.

Aamupala: Puuroa, raejuustoa ja vadelmia

Aamupala

Treenijuomana Mannisen Eaa+ Citrupure

Palkkarina Mannisen Anabolic Overdrive appelsiini

Reenijuomat

Treenin jälkeinen ateria: Villiriisiä, jauhelihaa ja tomaattia

Lounas

Kenttävälipala jäähallilla: Kaurahiutaleita, maitorahkaa, vadelmia ja mehukeittoa

Raakapuuro

Illallinen: Uunilohta tomaatti kuorutteella, salaattia, salaatinkastiketta ja siemensekoitusta

Illallinen

Aamunapit: Monivitamiini, b-, c-, d- vitamiinit, maitohappokapseli, Omega3 ja rauta

Aamupillerit

Yöksi: Proteiinijuoma (ihan saakelin pahan makuista, en suosittele. Pakko käyttää kun tyhmyyksissäni ostin)

Ja 5 htp nappi+ Tryptofaani lusikallinen (uneen)

Yöpala

Yhteensä noin 2600kcal (tänään hiilareita oli ihan liikaa)

Miltäs tämmöiset ateriat kuulostavat? Taitaa olla aika perus evästä? Pyrin noudattamaan gluteiinitonta ruokavaliota, mutta toisinaan kiireessä tulee valittua nuudeleitakin.

Progressiivisesti treenaaminen tarkoittaa sitä, että sun on pakko lisätä painoja, ylittää omat rajasi ja asettaa itsellesi tavoite. Toisinaan se tanko ei nouse senttiäkään maasta ja toisinaan löydät itsesi lattialta kyykkytanko niskastasi. Mutta jos sä pelkäät, sä et voi kehittyä. Joka kerta salille mennessäsi sun on ajateltava, että tänään nousee enemmän kuin viime viikolla. Mulla alkaa mentaalipuoli olla sillä tavalla kunnossa, että mä en enää pelkää lisätä painoja ja ottaa sitä riskiä, että en välttämättä jaksakaan. Ilman tietynlaista riskinottoa ei voi pärjätä, eikä kehittyä. Oli se tavoite sitten mikä tahansa, aseta se. Mun tavoite on kyykätä huomenna 110 kilolla ja mä *aakeli laitan ne raudat sinne tankoon ja kyykkään. Jos en jaksa, niin sit kerään itsetuntoni ja mahtavan itseni maasta ja yritän uudelleen. Mä olen itse itseni pahin vihollinen, mun pää sanoo muuta kuin mun kroppa pystyy tekemään. Oman päänupin treenaaminen on sata kertaa vaikeampaa, varsinkin kun ikää tulee ämmälle mittariin alkaa miettiä riskejä ja mahdollisia tapaturmia.

Puoli vuotta sitten mä tein sarjaa 3x65kg, tänä päivänä 3x75kg. Kehitys johtuu vain ja ainoastaan siitä, että mä haluan kehittyä, mä haluan olla vahva ja mä haluan joskus voittaa muutakin kuin itseni.

Penkki 75

Ennen jäkispeliä pienen miehen psyykkaamista <3

Pelleilyä