Kyykkyä ja ensimmäinen seuran jäsenyys

Terve jokaiselle tyypille!

Treeni kulkee hienosti ja progressiivisesti, juuri kuten olen suunnitellut. Maastanosto ja kyykky käy hieman selän päälle joten tekniikkaa harjoitellaan ahkerasti yksin ja kaksin. On hienoa, että on joku joka sanoo ja neuvoo.

Minut hyväksyttiin eilen Rauman Ydinvoiman jäseneksi. Lisenssi lunastettu ja tavoite on asetettu, joka on lokakuun 17. päivä seuran järjestämät voimanostokilpailut. Marraskuussa on Rauman penkkikunkku kilpailut, joihin meinaan myös osallistua.
Edellinen voimanoston yhteistulos oli 297kg. Parin viikon päästä yritän uudelleen, toiveikkaana 300 kiloa rikki ;). Aivan lapsen kengissä tässä mennään, mutta jostain on aloitettava.

Teen kolme voimatreeniä viikossa, kyykky, penkki ja maastanosto. Siihen päälle ojentajia, jalkojen liikkuvuusharjoituksia ja lähentäjiä, sekä selkää, etuolkapäitä ym. Vaikka treenaan tavoitteellisesti, niin silti menen tunteella ja fiiliksellä. Jos kyykky ei tänään suju, teen jotain muuta.

Tämän päivän jalkatreeni kulki kutakuinkin näin:

Kyykky: 5x 45kg, 5x 55, 5x 60kg, 5x65kg, 5x 70kg, 5x 75kg, 5x 80, 3x 90kg, 3x 95kg, 2x 100kg

Box kyykky: 3×8 80kg

Saan parhaiten hermotettua pakaralihaksen juuri Box kyykyssä. Täytynee testata sitä ennen varsinaisia kyykkysarjoja tai johonkin väliin ennen isoja painoja?!

Boxkyykky 5.7.15

Olen varannut huomiseksi jalkojen hieronnan. Mun jalat on kerran aikaisemmin hierottu eikä se ollut yhtään kivaa…