Satasen päivät

Morjensta vaan jokaiselle tyypille!

Kilpailut lähestyvät, reeni kulkee ja paino nousee. Kaikki sujuu tällä hetkellä täysin suunnitelmien mukaan. Reenipainot lisääntyvät viikko viikolta ja motivaatio kehittymiseen on huipussaan. Yhtään treeniä ei ole menty alta lipan, eikä suuria pettymyksen tunteita ole koettu kertaakaan. Olin viikon verran poissa salilta kuumeilun ja flunssan takia, mutta takapakkia tauti ei aiheuttanut yhtään, päinvastoin. Elopainoni on tällä hetkellä korkeampi kuin kahteen vuoteen, mutta en jaksa stressata sitä. Unettomuus on edelleen ikävästi mukana elämässä, enkä senkään takia jaksa stressata. Pääasia, että treeni kulkee, en näe nälkää ja sopivia vaatteita löytyy vielä kaapista, elämä on ihanaa. Tosin tämän kokoiset daamit nostaa, kyykkää ja penkkaa puolet enemmän kuin minä. Annan siis huimaa etumatkaa. Tehdessäni mielessäni kilpailujen jälkeisiä tavoitteita ensi vuodelle, niin yksi iso asia on painon pudottaminen ja pitäminen alle 84kg. Katsotaan ja mietitään lokakuun lopussa uudelleen.

Tiistain kyykkyreeni:

– Kyykky 5x5x 100kg

– Boksikyykky 3x6x90kg

– Prässi leveällä 150- 250 kg

Loppuun reisilaitteilla jumppailua. Ensimmäinen kyykkytreeni, jossa perse otti kunnolla osumaa. Ei ole siis mennyt hukkaan mun liikkuvuusharjoitukset, venyttelyt ja hermotusharjoitukset. Uskon, että kyykkytulokset tulevat nousemaan tulevaisuudessa kivasti perslihasten toiminnan ymmärtämisen myötä. Tässä pari liikettä perstuntuman hakemiseen, kiitos vinkeistä Katjalle. Eli supersarjana lantionnosto 20 toistoa, perään uintipotkuja 20 molemmilla jaloilla.

Lantionnosto1 Lantionnosto2 Uintiliike

Tänään oli maastanoston vuoro. Treeni sujui hienosti, tunsin olevani vahva. Fiilis on minusta voimailussa A ja O. Huonolla fiiliksellä tehty reeni ei tuota tulosta vaan aiheuttaa tapaturmia ja loukkaantumisia.

Maastanosto 5x5x100kg

SJMV 3x6x60kg

Reverse Hack 3x8x100kg

Loppujumpat päälle. Reenikaverina toimi yksilövalmennuksen harjoitusasiakkaani Jukka. Jukka on tehnyt hienoa työtä itsensä eteen. Painoa on tippunut yhden teinin verran ja nyt tavoitteena lihasmassan kasvatus. Tein reeni- ja ruokaohjelmat, jossa ei turhia kikkailla, isoja brutaaleja liikkeitä ja paljon suomalaista perus evästä. Jukka on siitä kiva reenikaveri, että hän ei koskaan valita. Välillä näkee naamasta, että alkais riittämään, mutta sanaakaan ei sano, ettei jaksaisi. Huomenna saattaa olla kaksi kipiää hanuria…